Saturday, October 31, 2015

I Don`t Know ep 8


I Don`t ep 8

-Di ruang tamu-
Bomi :Ada apa kau nk jumpa kitorang?
Namjoo :Mmm..Cepatlah cakap..
Chorong :Sebelum tu,Luhan akan sertai kita..
Eunji :Knp dia sertai kita?
Chorong :Nantilah bagitahu..
Luhan :*Datang*
Hayoung :Mmm..Datang pun..
Eunji :Knp awak nak setai?
Luhan :Ini psl sye dngn...
Namjoo :Eh?Mne Naeun?
Luhan :Dngn Naeun..Sebenarnya sye suka Naeun..
Apink :Jadi kita kalahlah..
Hayoung :Tapi Naeun x suka awak...
Luhan :I tulah sbbnye..Blh x kita ckp "kau,aku"..
Apink :Hah?Okey!
Bomi :Aku ada cadangan..Cadangannye ialah...
Malam
-Di depan bilik air-
Hayoung :Cepatlah letak..
Bomi :Ya!*Letak air sabun*
Eunji :Pergi cepat..Nanti dia keluar..
Naeun :*Keluar*
Namjoo :Cepatlah jatuh..
Naeun :Arhhh!*Hampir jatuh*
Luhan :*Halang Naeun dari jatuh*
Naeun :Handsome pulak dia ni..*Ckp dlm hati* *Jatuh cinta*
Luhan :Awak x ape-ape?
Naeun :Tak..Terima kasih tolong sye..
Luhan :Sama-sama..
Keesokan harinya
-Di bilik Chorong-
Naeun :Hai!
Chorong :Knp kau dtg sini?*Pelik*
Naeun :Aku rasakan..Aku dh jatuh cinta dkt Luhan..Tiba-tiba je..
Chorong :Ooo..*Cemburu*
-Di taman-
Luhan :Seorang je ke?
Naeun :Ye!
Luhan :Sye ade benda nk ckp dngn awak..Tapi sebelum tu,sye nk awk panggil "kau,aku"..
Naeun :Ckp ape?Blh je klu panggil cam tu..Aku pun ade benda nk ckp..
Luhan :Okey!Mmm..Kau..Ckp dulu..
Naeun :Mmm..Kau lah..
Luhan :Sebenarnya..Aku suka kau..
Naeun :Hah?Aku pun..
Chorong :Mmm..*Ternampak* *Sedih*
Bersambung..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...