Friday, October 30, 2015

I Don`t Know ep 7


I Don`t Know ep 7
-Di pusat beli-belah-
Namjoo :Saya nak pergi tandas sekejap..
Luhan :Saya tunggu dekat kedai hadiah tu..
Namjoo :Okey!*Pergi*

Luhan :Mmm..Nak beli hadiah untuk diorang lah..Diorang ada berapa?Enamlah tu..*Beli*
Baekhyun :Eh?Luhan?*Cakap dalam hati*
Taeyeon :Aunty!Luhan tu..
Mama :Hah?*Pergi dekat Luhan*

Mama :Luhan!!Mama risau sangat..Mama x akan paksa Luhan kahwin dengan Taeyeon..
Luhan :Betul ke?
Taeyeon :Mestilah betul..Sebab aku dah ada Baekhyun..
Luhan :Mmm..Korang memang sesuai sangat..
Baekhyun :Thanks..
Mama :Bila nak balik?
Luhan :Tak tahu lagi..
Namjoo :Eh?Dia cakap dngn sape?*Ternampak*

Luhan :Hai!Saya dah beli barang..
Namjoo :Mmm..Tadi awak cakap dngn sape?
Luhan :Mmm..Sebenarnya..*Luhan beritahu semuanya*

-Di rumah Apink-
Luhan :*Masuk*
Chorong :Hai!
Luhan :Hah?*Terkejut*
Chorong :Mmm..Nama saya Chorong..Saya nak borak dngn awak blh?
Luhan :Borak?Nak borak apa?Nak borak kat mne?
Chorong :Borak kat taman..Kita borak ape-ape saja..
Luhan :Okey!Nanti saya datang kat taman..
Chorong :Okey!Saya pergi dulu..*Pergi*
Luhan :*Pergi*

-Di taman-
Chorong :Awak ni handsomelah..
Luhan :Biasa jelah..
Chorong :Betullah!Semua dah jatuh cinta kat awak..
Luhan :Betul ke?Naeun pun?
Chorong :Mmm..Naeun x jatuh cinta kat awak..
Luhan :Mmm..Okey!*Sedih*
Chorong :Awak suka dia ke?
Luhan :Ye!
Chorong :Nanti saya dngn kawan saya dengan kawan saya fikirkan caranya..
Bersambung..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...