Tuesday, December 22, 2015

Selamat Bersekolah


Selamat bersekolah!Lagi beberapa hari nak sekolah..Semua mesti tak sabar - sabar nak sekolah..Saya pun tak sabar - sabar..Saya nak jumpa kawan -kawan..Best sekolah..Sampai di sini sahaja..Bye!

Tuesday, December 15, 2015

I Don`t Know ep 19 ~Last ep~




Jackson :*Tersengih*
Bambam :Hoi!
Jackson :*terkejut*
Bambam :Kau berangan ape?
Jackson :Kacau jelah!!*marah*
Jb :Dah lah!Jom berlatih!
Bambam :Berangan pasal Eunji lah tu..
Jackson :Hishhh!!*Marah*
-Di bilik latihan Snsd-
Taeyeon :Tk sanka kita dapat masuk!!
Tiffany :Aah!Aku pon x sangka..
Seohyun :Dah lah!Jom berlatih..
Taeyeon :Alah borak sekejap je..Lepas ni kita gi makan!!Nak x?
Snsd :Nak!!
Jessica :Tapi kat mne?*pelik*
Taeyeon :Kat rumah aku jelah..Aku suruh mak aku masak banyak sikit..
Snsd :Okey!
-Di rumah Taeyeon-
Yoona :Sedaplah mak kau masak...
Taeyeon :Terima kasih..Tambahlah lagi..
Yuri :Okey!
Tiffany :*Makan gelojoh*
-Di rumah Apink-
Naeun :Aku nk keluar kajap tau...
Apink :Kitorang pon!!
Naeun :Owh!Okey!
-Di taman-
Naeun :Eh?Korang gi sini?
Eunji :Aah!Kitorang dh bercinta..
Luhan :Ooo..
Eunji :Eh?Namjoo,Kau pongi sini?
Namjoo :Aah!Kitorang dh bercinta..
Eunji :Samalah...
Naeun :Alah!Aku dngn Luhan dh bertunang..Korang baru bercinta..
Namjoo :Tadi aku jumpa Bomi..Dia kata dia pun dh bercinta dngan Kris..
Jackson :Sama mcm kita..
1 minggu kemudian
-Selepas mereka nyanyi di atas pentas-
-Di aundition-
Pengacara :Selesai kesemua peserta kumpulan membuat persembahan..
Audition ini terus ke final..Kita mulakandari saguhati..
Tempat kelima .....................*kumpulan lain*
Tempat keempat Got7!!!Tahniah!!
Tempat ketiga ialah Snsd!!Tahniah!!
Tempat kedua ialah Exo!!Tahniah!!
Tempat pertama ialah ...............Apink!!Tahniah!!
Apink :Yeah!!
Exo :Tahniah!!
Apink :Thanks..
Snsd :Tahniah..
Got7 :Tahniah..
Apink :Thanks..
Setelah itu,mereka telah menjadi terkenal di seluruh negara..Dan kesemua telah berkahwin..Mereka juga bahagia..
~TAMAT~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...