Tuesday, November 3, 2015

I Don`t Know ep 9


I Don`t Know ep 9

-Di rumah Apink-
Hayoung :Ooo..Dah bercinta..
Eunji :Wah!
Bomi :Aku rasa aku nk cari kerja esok..
Chorong :Aku pun nk cari kerja..
Bomi :Okey!Esok kita pergi sama-sama
Eunji :Esok aku nk pergi jalan-jalan..
Hayoung :Aku nk ikut..
Eunji :Blh je..
-Di tempat kerja-
Bos :Korang,blh kerja esok..
Bomi :Yeah!
Chorong :Okey!
Bomi :Jom makan!
Chorong :Kat mana?
Bomi :Kat restoran tu!
Chorong :Okey!
-Di restoran-
Bomi :*Terlanggar*
Kris :Sorry..Tak sengaja..
Bomi :Tak ape..*Jatuh cinta*
Kris :*Pergi*
Bomi :Wey!Handsomelah..*Tengah makan*
Chorong Sape?*Pelik* *Tengah makan*
Bomi :Tu!
Chorong :Mmm..Yelah..
-Di bilik Naeun-
Naeun :Eh?Ada hadiah..Ada suratlah..Dari Luhan?Ada no.tel dngn alamat rumah?Wah comelnye..*Buka hadiah*
-Di bilik Luhan-
Naeun :Eh?Mana Luhan?Beg dia pun x ade..
-Di luar rumah-
Naeun :Eh?Ada surat..Apa?Dia dah balik rumah dia..
-Di bilik Namjoo-
Naeun :Namjoo!!*Jerit*
Namjoo :Ada apa??*Pelik*
Naeun :Luhan..Dia dah balik rumah dia..
Namjoo :Hah?*Terkejut*
Naeun :Tapi..Dia ada bagi no.tel,alamat rumah dngn hadiah..
Namjoo :Dia pun bagi hadiah kat aku..
Bersambung..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...