Thursday, October 29, 2015

I Don`t Know ep 6


I Don`t Know ep 6

-Di bilik Bomi-
Luhan :Hai!
Bomi :Hah?Mmm..Hai!*Malu*
Luhan :Awak Bomi kan?
Bomi :Ya!Kenapa?
Luhan :Mmm..Thanks..Sebab bagi chocolate..Sedap sanggat chocolate tu..
Bomi :*Senyum*
Luhan :*Pergi*

-Di bilik Luhan-
Eunji :Maaf ya!Saya x tahu awak alergik udang..
Luhan :Its okey!Nama awak apa?
Eunji :Panggil Eunji je..*Senyum*
Luhan :Okey!
Eunji :Awak,saya nak tanya..Tapi janggan sedih atau marah..
Luhan :Tanya apa?*Pelik*
Eunji :Awak x ade mak dengan ayah ke?
Luhan :*Diam*

-Di bilik Naeun-
Luhan :Hai!Awak saya nak beli barang..
Naeun :Hai! Awak pergilah dengan Namjoo...
Luhan :Namjoo?Yang mana?Semua saya kenal..Tak ada pulak nama Namjoo..*Pelik*
Naeun :Tengoklah!Mana yang x kenal,itulah dia..Kenapa x tanya yang lain..
Luhan :Malu..
Naeun :Okey!

-Di bilik Namjoo-
Luhan :Mmm..Hai!
Namjoo :Eh?Hai!
Luhan :Awak Namjoo kan?
Namjoo :Ya!Ada apa?
Luhan :Awak nak beli barang kan?
Namjoo :Ya!
Luhan :Saya nak pergi juga..
Namjoo :*Senyum*

-Dalam kereta-
Namjoo :Awak nak beli apa?
Luhan :Rahsia..
Namjoo :Okeylah..Nak pergi pusat beli belah ke?
Luhan :Ya!
Bersambung..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...