Wednesday, October 28, 2015

I Don`t Know ep 5


I Don`t Know ep 5

-Di bilik Chorong-
Naeun :Cho..Eh?
Chorong :Macam mana aku nak buat Luhan suka aku?..*Sedih*
Naeun :Mmm..Kesian Chorong..Macam mana kalau Luhan suka aku?Mustahillah...
Malam
-Di meja makan-
Luhan :Mana diorang ni?Takkan tak masak?*Lapar*
Hayoung :Makan malam dah siap!*Bawa makanan*
Luhan :*Makan*
Hayoung :Sedap x??
Luhan :Sedap..Nama awak apa?
Hayoung :Panggil Hayoug je..*Senyum*
-Di bilik Luhan-
Bomi :Mmm..Letak sinilah hadiahnya..*Hadiah chocolate* *Pergi*
Luhan :*Masuk bilik*
Bomi :*Tersenyum depan bilik Luhan*
Luhan :Eh?Ada hadiah?Untuk aku ke?Dari Bomi?Siapa Bomi?Mmm..Sedap!*Makan chocolate*
Keesokan harinya
-Di bilik Naeun-
Luhan :Hai!
Naeun :Hai!Awalnya bangun..*Pelik*
Luhan :Semalam tidur cepat..Saya nak tanya boleh?
Naeun :Tanya apa?
Luhan :Siapa Bomi?
Naeun :Sebelah saya je..
Luhan :Owhh!Thanks..
Naeun :Tu je ke?
Luhan :Tu je..*Pergi*
Naeun :*Pergi*
-Di dapur-
Naeun :Rajin kau masak..*Gurau*
Eunji :Memanglah..Kau nak bergurau pulak..
Naeun :Hehehe!*Ketawa*
-Di meja makan-
Luhan :Mmm..Sedapnya..Ni apa?Kenapa gatal ni?
Eunji :Nasi goreng..Udang pun ada..
Luhan :*Tersembur*
Eunji :Kenapa?
Luhan :Saya alergik udang..Aduh gatalnye..
Eunji :Sorry..Nak pergi Klinik atau hospital?*Risau*
Luhan :Tak payah pun..Ambil ubat dalam beg saya..
Eunji :Okey!*Pergi*
Bersambung..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...