Tuesday, December 1, 2015

I Don`t Know ep 14


I Don`t Know ep 14

Di taman
Naeun :Hai!
Luhan :Lama aku tunggu tau!
Naeun :Sorry!
Luhan :Ade apa nk jumpa?
Naeun :Mak aku setuju!*Gembira*
Luhan:Yeah!Nanti kita bertunang..
Naeun :Esok Taeyeon dngn Baekhyun bertunang kan?
Luhan :Ye!Nah!Sye belikan untuk kau!*Baju*
Naeun :Thanks..
Keesokan harinya..
Di majlis pertunangan Baekhyun dan Taeyeon
Exo :Tahniah
Baekyun :Thanks..
Apink :Tahniah!!
Taeyeon :Thanks..
Snsd :Wah!Tahniah!
Di taman
Baekhyun :Korang nk buat boyband x?
Luhan :Aku setuju!Blh jadi terkenal..
Lay :Mne kau dpt idea tu?
Baekhyun :Idea Taeyeon..Dia pun buat girlband..
Sehun :Okey!
Suho :Aku nk berhenti kerja..Buat band jelah..
Kris :Esok aku x nk kerja..Aku mesej jelah..
Chen :Okey!
Di rumah Apink
Chorong :Aku ada bawa Producer untuk kita..Ini dia..
Producer :Hai semua..
Apink :Hai!
Producer :Sye dh sediakan bilik latihan untuk kamu semua..
Apink :Thank you..
Producer :Korang nk masuk audition x?
Apink :Nk!
Producer :Nanti sye daftarkan..
Apink :Okey!
Bersambung..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...