Thursday, November 26, 2015

I Don`t Know ep 13



I Don`t Know ep 13

Malam
Di rumah Apink
Eunji :Dia nk jmp mak kau!Bla?
Naeun :Esok!Aku x tahu,mak aku terima atau tk..
Hayoung :Luhan kn baik..Takkan x terima..
Naeun :Mmm..
Keesokan hari
Di tempat kerja
Bomi :Nah!Kau tlg bagi kat dia..
Chorong :5 surat?Terkejut..
Bomi :Ye!Hantar semua surat ni..Hari ini!!
Chorong :Okey lah!!*Marah*
Di restoran
Chorong :Nah!
Suho :Surat lagi?
Chorong :Ye!Ambil jelah!*Marah*
Di rumah Apink
Namjoo :Kau x dpt kerja!*Terkejut*
Eunji :Aku tk nk lah..Aku nk buat girlband!
Namjoo :Hah!Bagus idea kau..Nanti kita bincang dngn diorang..
Malam
Di meja makan
Eunji :Korang!Nk buat girlband x?
Namjoo :Blh jd terkenal!
Chorong :Tp aku kerja..
Naeun :Berhenti je..
Chorong :Okey!Esok aku nk berhenti terus..Bomi tlg bg tahu tau..!
Bomi :Okey!
Hayoung :Mmm..Aku setuju buat girlband!Tapi..
Bomi :Tapi apa?
Hayoung :Sape nk jd leader?
Chorong :Aku nk buat lagu..
Naeun :Kau jelah..
Namjoo :Aku sokong kau!
Chorong :Okeylah!
Bersambung..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...