Tuesday, October 27, 2015

I Don`t Know ep 4


I Don`t Know ep 4

-Di bilik Naeun-
Naeun :Mmm..Kenapa diorang asyik pandang Luhan..Kalau handsome x apalah..Mmm..Biarlah..Dah jatuh cintalah tu..Alamak!Nak pergi tandas pulak..
Dalam perjalanan
Naeun :Eh?Luhan dah tidur ke?Tengoklah dia..
-Di bilik Luhan-
Naeun :Ooo..Dah tidur rupanya..
Luhan :*Buka mata*
Naeun :Alamak!*Cakap dalam hati*
Luhan :Awak buat apa kat sini?
Naeun :Mmm..Nak pergi tandas..*Pergi*
Luhan :Hah?*Pelik*
Keesokan harinya
-Di meja makan-
Hayoung :Korang nak pergi taman depan tu lepas makan?
Bomi :Okey!Aku memang nak pergi lepas ni..
Naeun :Okey!
Eunji :Mana lelaki tu?*Pelik*
Namjoo :Lelaki mana?*Pelik*
Eunji :Yang makan malam dengan kita semalam..
Naeun :Tidur lagi rasanye..
Eunji :Nama dia apa?
Naeun :Luhan..Takkan x tahu..
Hayoung :Memang x tahu..Aku dah kenyang..Aku pergi taman dulu..*Pergi*
Apink :Jom!*Pergi*
-Di bilik Luhan-
Luhan :*Baru bangun*Sekarang pukul berapa?Hah?Dah pukul 10.00 pagi..
-Di meja makan-
Luhan :Dah siapkan makanan..Bagus!Tapi..Kenapa sunyi?Mesti diorang pergi mana-mana..Dapat aku makan semua ni..
-Di taman-
Bomi :Wey korang!Luhan tu handsomekan..Sampai aku pun dah jatuh cinta..
Namjoo :Hey!Aku pun suka dia..
Hayoung :Aku pun..
Eunji :Aku suka dia..Korang sukalah orang lain..
Naeun :Dahlah tu!Gaduh pasal lelaki..Bff lagi penting..
Chorong :Lagi pun kita berkawan sejak kecil lagi..
Naeun :Kalau korang suka dia,korang bertarung jelah secara adil...
Hayoung :Kau suka dia ke?Kalau kau x suka dia,kau kene bertarung juga..
Naeun :Tak pun..Mmm..Okey aku bertarung juga..
Bomi :Tapi macam mana?
Naeun :Kita kenalah buat di jatuh cinta..Kalau dia kata "Saya suka awak" jadi menanglah..
Apink :Ooo..
Bersambung..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...