Friday, November 13, 2015

I Don`t Know ep 11


I Don`t Know ep 11


Di rumah Luhan
Naeun :Betul ke ni rumah dia?*Pelik*
Luhan :Eh?Naeun!
Naeun :Ni rumah kau ke?
Luhan :Yelah!Kenpa?
Naeun :Besarnye rumah!
Luhan :Masuklah!Mama aku mesti gembira..
Naeun :Okey!
Mama :Ooo..Nilah Naeun yg kamu cakapkan..
Luhan :Ni calon isteri Luhan..
Mama :Bila nk kahwin?
Luhan :Ishhh!Mama ni!Jumpa mak dia pun belum..Takkan nk kahwin..
Mama :Yelah!Bila nk melamar?
Luhan :Entahlah!
Naeun :*Senyum*
Di tempat kerja Chorong & Bomi
Bomi :Banyak nyer kerja!
Chorong :Banyak sangat ke?
Bomi :Tinggal sikit jer..
Chorong :Jom pergi makan?
Bomi :Okey!
Di restoran
Bomi :*Pandang Kris*
Chorong :Kau pandang sape?*Pelik*
Bomi :Aku pandang dia..*Tunjuk Kris*
Chorong :Hisshh!
Bomi :Wey!Kau tolong hantar surat ni kat dia..
Chorong :Dah lah aku nk pergi!*Bangun*
Suho :*Pandang*
Kris :*Pandang*
Bomi :*Malu * *Lari*
Chorong :*Malu * *Lari*
Suho :Wey!Aku nk jaket aku!*Marah*
Kris :Nah lah!*Marah*
Bersambung..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...