Monday, October 26, 2015

I Don`t Know ep 3


I Don`t Know ep 3
-Di bilik Luhan-
Luhan :Saya nak pergi luarlah!
Naeun :Okey!Saya nak petik bunga kat luar...
Di luar rumah
Bomi :Handsomenye..Halang dia lalulah..*Jatuh cinta* *Halang Luhan jalan*
Luhan :Eh?Kenapa dengan dia ni..?*Cakap dalam hati*
Bomi :Mmm..Sorry..
Luhan :Its okey..*Pergi*
Bomi :*Senyum*
Luhan :Mmm..Ramai juga kawan Naeun tu...*Bosan*
Naeun :Hai!
Luhan :Hah?*Terkejut*
Naeun :Nah!Saya petik untuk awak..
Luhan :Thanks..Ada buku apa-apa boleh saya baca?
Naeun :Sekejap ya..*Pergi cari buku*
Luhan :Saya tunggu dalam bilik..
Naeun :Okey!
Di bilik Luhan
Naeun :Nah!Novel je yang ade..
Luhan :Thanks..
Naeun :*Pergi*
Eunji :Siapa tu?Handsomelah..Nak bagi penanda ni kat dialah..*Jatuh cinta*
Eunji :Hai!Saya nak bagi penanda buku kat awak...
Luhan :Thanks..
Eunji :Handsomenyerr...*Cakap dalam hati*
Malam
Di meja makan
Apink (kecuali Naeun) :*Pandang Luhan*
Naeun :Kenapa korang pandang dia dari tadi?*Pe
Apink (kecuali Naeun) :Hah?
Eunji :Mane ada..
Naeun :Yeke??
Eunji :Jomlah makan..*Tukar topik*
Luhan :Cantiklah dia tu..*Cakap dalam hati*
Bersambung..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...